tisdag, april 17, 2012

VAB på riktigt och ett hängigt gäng

Inget internet, mannen på resa (välförtjänt cykelläger på Mallorca :)) och sjuk liten flicka.

Det innebär VAB på "riktigt", inget hemmajobbande med jobb-jobbet (eftersom det inte går att komma åt det jag behöver) utan helt enkelt VAB och diverse andra hemmajobbande som att bringa reda i flyttkaoset. Minns inte när det var en sån sorts VABBANDE sist? (Fast jag har smitit ner på jobbet en liten sväng, så lägligt att Stora Storebror också var hemma med feber då o kunde vara med liten tjej!)

Och nu kom Lilla Storebroren o klagade på ont i huvudet o småfeber. Vilket hänggäng! Bara Lilla Syster E son fortfarande är på topp!

Och glad är jag för jag fick så goda besked i går kväll ang min väns operation! :-) Nu fortsätter tummarna att hållas för att det blir ett snabbt och så lindrigt återhämtande som bara möjligt!

Nej, nu middag och sedan ännu en sväng till gamla huset för att röja ur ännu en garderob... Att vi hade så många garderober... fyllda med div skräp som inte riktigt orkar rensas denna gång heller...

Inga kommentarer: