tisdag, november 20, 2012

Förlängd "kvalitetstid" med sonen

Det blir ju inte alltid som man tänkt.

Ingen hemfärd idag, för lille patienten behagade både svimma i frukosten och blöda näsblod. Vi sysselsätter ju i alla fall personalen...

Så ett dygn till på vårt dubbelrum med obegränsat med filmer för att jag ska få med mig en lite piggare kompis på tågresan hem till Kiruna. (Och jag har lovat honom att koncentrera mig bättre på filmerna så jag slipper fråga så mycket... :)

Han är redan piggare och har till och med lyckats spöa mig i biljard, det är nog ett gott tecken.

Och jag har unnat mig en rask promenad runt sjukhuset - tänk att efter ett par dagar inomhus kan det göra en nästan lika lycklig som ett långpass på skidor :)

1 kommentar:

KaosJenny sa...

Skönt att allt verkar ha gått bra... Kram