söndag, november 07, 2010

Skidlycka!

Snön har vräkt ned de senaste veckorna, och vi bor just nu i det vackraste julkort.

Vackert, fint, mycket skottning (bra träning.. ;-) och perfekta skidpår!! Den allra härligaste träningsperioden har startat för några veckor sedan - och jag är SÅ lycklig över att bo där jag bor just nu, att få glida fram i mitt julkort, vackra omgivningar, fina spår och alldeles... underbart!

Tala om att fylla på energidepåerna!

Landslaget ligger just nu här på läger - det är vi glada för, för det är nog deras förtjänst att spåren sköts så bra :-)

Här bjuder jag på lite Äkta Skidglädje från Kiruna (Tack för det Ida Ingemarsdotter)!

4 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

NU känner även jag riktig skidlycka! 3500:- fattigare ~ men många framtida skidupplevelser rikare!

Ses imorgon!

Pia sa...

Härligt, bara ut och njuta då :-)

Här är det lite halskrassligt, så jag kurerar mig o hoppas vara tilbaka på banan alldeles snart!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jo du, granen står nog på Grönstensvägen. Fotograferat med min ganska duktiga kamera ifrån isen vid Luossa-skolan. Fanstastisk bild helt enkelt. Tänk att slänga upp barnen på den snöhögen och ta en julkorts-bild... Inget jag gjorde tyvärr.

Jasså, halsont? Känner tyvärr något likande på g här.

run annika run sa...

Men ååååå så härligt det ser ut (lite tantvarning på den kommentaren, va?!)! Norpat filmsnutten och lagt den på min sida. Tittar och sucktar. Hoppas på skidpremiär nästa helg i Sälen. Lev väl!