måndag, februari 20, 2012

Klart!

Nu så är det klart. Skönt! Vi har hittat dem som får köpa vårt hus, och det känns rätt!

De har hittat drömhuset! Kan det bli bättre? Och så kommer det snart finnas en liten nyfödd bebis i huset igen - det känns också bra!

Och Storebror har lättat sagt att NU känner han sig hemma i huset igen, när han får kryssa bland dammråttorna i trappen :)

Och livet rullar på. Jag har varit på resande fot, till Italien på skidäventyr (jag VILL komma med en rapport...), till Stockholm och träffade fina vänner på Yasuragi och till Luleå och avslutat Entreprenadjuridik-kursen jag gått i vinter.

Inte konstigt att det känns som att det hänt mycket hela tiden. Och mitt i allt så har vi köpt o sålt hus.

Så nu ska vi bara flytta då... Hej å Hå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det har gått bra och att det är över, nu är det bara att planera för det roliga. Säg gärna till om ni behöver hjälp med flyttstäd eller bärhjälp. Lycka till. / Jessicka

KaosJenny sa...

Grattis, alla nöjda alltså... KRam

Pia sa...

Tack för Lycka till o Grattis! Och Kaos-Jenny, tack för den fina utmärkelsen :) Den ligger o mognar Inombords, som så mkt annat som vill formuleras i Bloggen men fastnar någonstans mellan hjärnan o handen ;)

AnnaPanna sa...

Grattis! Jag förstår att det varit svårt att sälja detta hus, rent känslomässigt alltså. Det ser himla häftigt och trevligt ut på bilderna du lagt ut. Hoppas ni får det bra i nya huset! Och jag avundas inte flytten, absolut inte. Jag har fått nåt slags trauma för flytter på äldre dar :-)