onsdag, januari 05, 2011

Åtminstone en Paus

Den här bloggen börjar bli en rätt trist tillställning. För att ingen besviket ska vänta på att något intressant ska inträffa här, så ska jag vara juste och meddela att det nog blir en Paus här. Säkert inget Slut - om jag känner mig själv så återkommer jag förr eller senare. Eller inte.

Det har iallafall varit en bra resa för mig - och väldigt roligt att gå tillbaka och läsa om mitt liv mitt i livet som var då, för 4 år sedan eller i våras. Och det är då jag inser att jag går på tomgång nu - inte samma gajst i skrivandet som förr. Och tydligen inte samma behov.

Jag säger därför På återseende eller Hej då med denna frihetsbild från Abisko!


Lev gott och ta hand om er!

4 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

JAG FÖRSTÅR!

Känner likadant. Men det är ju så grymt kul att titta tillbaka på gamla inlägg ~ och för att man ska ha samma möjlighet om någon månad och år blir man ju tvungen att göra ett inlägg då och då. Dilemma det där.

Hur som helst så är jag glad över att vi ju ses IRL då och då när nu dessa uppdateringar kan utebli.

Kram!

KaosJenny sa...

Klart vi förstår... Allt har sin tid och det har varit väldigt roligt att "hänga med" dej. Kram på dej

Springaren sa...

Allt är övergående och även om jag är relativt ny besökare på din blogg har du gett såna glada, roliga och tankeväckande beskrivningar - om dig - Mitt i Livet. Kram på Dig och på återseende.

Pia sa...

Hej allihop! Ja, jag är som ni ser här och gör en Paus i min Paus :-)

Eftersom jag har svårt för prnciper så verkar det ju dumt att inte skriva när man får skrivlust, även om man trott att man inte skull få skrivlust på ett tag.

Vi se, snart eller efter någon kort eller lång Paus ;-)

Kram på er!