fredag, januari 21, 2011

Inspiration

Inspirerad av härliga Anna Haags supersnabba galaklänning-inköp och efter tips av fina kollegan dök jag in i en klädaffär idag.

Ut kom jag med 5 st tröjor/koftor och ett par tights! Jag är själv helt chockad, detsamma är min son som var med. "Men Mamma - det här är ju liksom inte DU, du köper ju ALDRIG några kläder!"

Det tog en kvart - inte riktigt lika snabb som Anna Haag (fast hon är nog snabbare än mig på fler saker än att shoppa kläder förstås ;-), men en pallplats räcker det nog till i grenen "Snabbaste inköpet av 6 kläder".

"Vad BRA!" var makens kommentar (det är alltså han som är shopparen i familjen inte jag...)

Så enligt statistiken är nog det här årets klädinköp nu gjorda. Men vad vet man, jag kanske är som förbytt nu - det verkade ju så idag iallafall.

Jag kanske brås på mina döttrar iallafall?