söndag, november 11, 2007

Checkat ut från Facebook

Nej, Facebook var inget för mig. Jag erkänner att jag nog inte gav Facebook en riktig chans, men jag känner mig inte riktigt bekväm med fenomenet.

Bara det att hela tiden se vad alla mina vänner har gjort blir liksom för mkt information. Min stackars lilla hjärna börjar snart bli full.

Men det roliga har ju varit att få kontakt med några riktigt gamla vänner som jag inte hört av på många år! Men Er kan jag ju hålla kontakten med ändå (jag har skrivit ner Er mail-adress ;-)

Nej, i den digitala världen trivs jag bäst här inne i min egen lilla Blogg.

2 kommentarer:

AnnaPanna sa...

jag håller helt och hållet med dig. känner precis likadant. Känner att jag blir stressad av facebook. Kul dock att det dyker upp gamla bekanta som man nästan glömt. Jag tror att jag ger det en tid till, sen kanske jag också lägger ner, eller så får den bara ligga där.

Anonym sa...

Hej!
Åhh vad jag blir avis på snön! Här i Göteborg är det visserligen kallt och vackert väder, men ingen snööööö!
Håller med om Facebook, jag förstår inte hur folk hinner med? Kul att du har en egen blogg! Proffsigt liksom!
Vi hörs! Kram K