söndag, september 12, 2010

Höstbad

Det beställdes Utflykt i fredags. Närmare bestämt så skulle det bli Badutflykt på lördag bestämde en av tjejerna efter att vi gått förbi en liten fin sjö på orienteringsavslutningen i torsdags. Dit skulle vi!

Jag var lite tveksam över badandet, så badkläderna lämnades hemma - men jag lovade att om någon var badsugen så var det fritt fram att hoppa i, med eller utan baddräkt ;-).

(September, +10 grader och småmulet kändes inte som helt rätt badväder.)
Det kanske inte blev helkroppsbad, men halvbadade gjorde iallafall en av oss... ;-)

När vi ledsnat på badandet njöt vi av höstskogen, både på hög och låg nivå.

Bilderna får tala för sig själva! En fin dag i skogen hade vi iallafall!





5 kommentarer:

run annika run sa...

Så fint!

♥ mamman i huset ♥ sa...

WOW för de bilderna. WOW för badtjejen. Och WOW för den här hösten. Jag är så enormt glad för dessa ljusa ljuvliga dagar som hjälper mig enormt när jag ska lära mig att leva vardagsliv med jobb och dagis och skola. Och tänka sig att det går ganska bra för oss... Än i alla fall. Undrar just hur det kommer att gå när vintermörkret faller?!

KaosJenny sa...

Åh vad härligt... hösten är en mycket vacker tid... Kram

KaosJenny sa...

Glömde skriva att höstbad är triktigt härliga, Jag badade för någon vecka sedan. väldigt uppfriskande he he Kram

♥ mamman i huset ♥ sa...

Väntar på fina bilder ifrån er härliga fjällhelg...

Och förresten, ska du också springa Lidingöloppet? Har glömt att fråga...

Vi hörs och syns förhoppningsvis snart!