tisdag, september 07, 2010

Höstkänslor!

Vi bor som i den vackraste tavla just nu! Strålande sol, höstklar luft och sprakande färger! Blicken trånar längtansfullt mot väster där Kebnemassivet med flera vackra fjälltoppar avtecknar sig i horisonten som inbjudande bakelser...

JIPPEEEE!!!

Idag hade jag förmånen att vara ute i det vackra vädret flera timmar på jobbet, SÅ härligt! Inte alltid man får ha byggmöte i en vacker tavla!

Lilla tjejen är frisk som en nötkärna - övriga barn med, mina senaste löppass har jag kännt mig i kanonform och i helgen har jag kommit en liten bit närmare en färdigmålad vind!

Vad gör det då att min planerade hemmakväll med barnen, helt utan planer, förvandlades till en kväll med 2 olika möten... ;-) En liten kalendermiss kan man säga... speciellt som pappan är på vift o inte kunde täcka upp på något håll. TUR då att man har såna klippor till storebröder som täcker upp hemma!

Och imorgon lovar de fortsatt strålande SOL...

Njut av hösten gott folk!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så skönt att du dokumenterat på din sida detta underbara höstväder. Hösten 2010 glömmer vi aldrig! Sen att du fått njuta av finvädret på jobbet är ju inte fel.

Jag har höst utanför fönstret också. På bara ett par dagar har rönnen skiftat färg. Jättefint!

Att du fixar en sån kalenderblunder är fantastiskt. Hoppas att du får en fin kväll! Kram fr Schackfrun

AnnaPanna sa...

Du skulle kunna hålla kurser i hur man njuter av livet. Hur gör du? Jag är lite nyfiken för själv är jag superdålig att leva i nuet och stunden och njuta.

Gottegrisen sa...

Hösten är en underbar årstid... och vintern... och våren... och sommaren... :o)

♥ cloudberrie ♥ sa...

ja å vad jag NJUTER extra mycket den här hösten! Senaste dagarna har varit magiskt vackra.

KRAM från Eva