fredag, augusti 10, 2007

Semesterns sista dag

Idag är det sista dagen på semestern, nu är det "bara" en helg kvar innan vi börjar jobba igen. I sex lååånga veckor har jag varit ledig - 5 v semester och 1 v föräldraledigt.

Jag har varit ledig så länge att:
  • min elektroniska almanacka laddat ur och alla inplanerade möten är borta :-O... Vad praktiskt, vilka lugna veckor det blir på jobbet utan möten, haha! (Sån tur var finns en kopia på almanackan i min dator, annat var det sommaren för 2 år sedan, då var allt helt enkelt - borta!)

  • jag tycker det ska bli riktigt kul att börja jobba igen!
Så då har jag nog varit ledig klart nu. Fast det är klart, inte skulle det vara något problem att fördriva ytterligare några veckors ledighet... Mycket vill ha mer ;-)

1 kommentar:

GIS-mormor sa...

Lycka till på jobbet! Jag börjar också på måndag med en rivstart!