lördag, juni 13, 2009

Är man tillräckligt begåvad behöver man ingen motion

Så står det på min målar-t-shirt.

Jag förlitar mig på det, för min förkylning som belägrat mig sen Kristi Himmelfärd har ännu inte gett sig.

Om 3 veckor ska vi vara med på en 4-dagars semestertävling i orientering i Bodö i Norge. Och eftersom jag är en sån begåvning så ska det nog gå bra.

För övrigt så målar vi nu. Grabbarnas tak är färdigmålade och imorgon börjar vi med väggarna. Lillebrors rum blir rött och vitt, Storebrors rum 2 nyanser av grönt (nej, inte fyra nyanser av brunt, då hade nog föräldrarna lämnat in sitt veto).

Ikväll är 3 av 4 barn uthyrda (de yngre varianterna) till allehanda mostrar och kompisar.

Vi njuter av stillhet och lugn.

1 kommentar:

Tvillingmamma Lotta sa...

Vad roligt att Lillebror valt rött och vitt!
Det har Emil också gjort!
Det är jättefint!
Han har fått några röda möbler (IKEAs Billybokhylla, skrivbordsstol och Lack vägghylla) och med svartvita gardiner är det sååå snyggt!

kram, Lotta