tisdag, januari 12, 2010

I mål och hemma!

Då var detta galna upptåg med beröm genomfört!

Beviset har ni här! (En ledtråd om ni vill hitta ngn galen svensk är att leta kring 3.08 och 3.36...)

Tack, tack för alla hejarop och hållna tummar =) !

Både jag o den långe mannen klarade våra målsättningar med råge och vi har haft en riktigt mysig, rolig och peppande långhelg, även om den delvis var lite tröttande ;-)!

Jag har intentionen att komma med en längre rapport från vårt Tjeckiska Äventyr en annan gång!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra! Bra jobbat. Riktigt imponerande, i bakhasorna på Oskar Swärd!
-Y

AnnaPanna sa...

Jag måste säga att jag tyckte inte ni var galna som åkte iväg på det här. Lite äventyr måste man ju tillåta sig. Men med de otroligt fina tider ni gjorde så måste jag hålla med majoriteten att ni är galna. Hur gjorde ni??? Jag är grymt impregnerad. Jobb och barn, ni måste ju tränat massor! Det är bara att gratulera. Och jag antar att det här ger blodad tand!

Pia sa...

Tack o bock!

Japp, på Vasaloppet får han allt akta sig, den där Oskar! (Vi åkte förresten samma plan hem, och Jisses vilka armar karl har :-O...)

Jag har varit lite besviken på tidigare lopp, tyckt att jag borde kunna fixa lite bättre tider, så det här var himla kul, och JA, det ger blodad tand =)

Och vissa av oss tränar riktigt mycket, andra av oss är ju mest förkylda, men tränar väl helt ok med tanke på det - så lite slit ligger ju bakom - men ROLGT slit :-D

KaosJenny sa...

Jösses så kul Pia Plupp... och härligt att ni är hemma efter äventyret igen Kram

Åsa Gåsa sa...

Och nu Vasaloppet... Välkomna till Dalarna, vi fixar marksevicen, logi mm, bara ni kommer!

Pia sa...

ÅsaGåsa!

Åååh,vad jag har tänkt att ringa dig länge - men du vet hur det är...

Jag hör av mig i helgen!!