fredag, januari 01, 2010

Så blev det ännu Ett Nytt År!

Ett Gott Nytt År önskar jag er alla från ett vintrigt, snöigt Kiruna! (Undrar hur länge våra små knotiga björkar orka bära upp all snö?)

Nyår firades hemma i vårt insnöade hus tillsammans med trevligt sällskap. Vi körde vår numera traditionsenliga köttfondue - gott, mysigt och lagom pyssligt tyckte stora och små.

Storebror vandrade strax före tolvslaget iväg för att vaka in det nya året med några kompisar. De är vakna än, men sover säkert väldigt gott ikväll.

Småtjejer och Lillebror var vakna över tolvslaget - vilket märks allt för väl nu på vissa av dem...

Nu ser vi fram emot ljusare tider - solen skymtas nog vilken dag som helst.

Och visst är vår kvarglömda ampel en vacker vinterprydnad?

God Fortsättning på det alldelels Nya året, gott folk!

5 kommentarer:

listoplisto sa...

God fortsättning, hoppas 2010 blir ett alldeles makalöst bra år! :-)

Pia sa...

Det är jag alldeles övertygad om =), och detsamma till Dig!

♥ mamman i huset ♥ sa...

God fortsättning!

Vilka fantastiska bilder på ditt fantastiskt fina hus. Även om det är ganska svårt att misslyckas med bilder just nu ute i vår exceptionellt vackra stad!

Pia sa...

mamman i huset: Detsamma!

Fast jag måste erkänna att jag tycker att det är ett ganska svårt ljus att fota i nu - även om jag håller med dig om att fotoobjekten inte kan vara vackrare just nu =)

KaosJenny sa...

Underbart vackert och den glömda ampeln inte att förglömma... God fortsättning på dig Kram