söndag, januari 03, 2010

Magiskt i skidspåret

Efter flera veckors kyla fick vi en ganska "varm" dag idag, bara -10 grader, ingen blåst och en sol som nog skulle ha visat sig under mitt träningspass om det bara inte legat moln i vägen.

Idag var det helt magiskt ute i skidspåret...






Efter att ha haft några dagar med småont i halsen mellan jul och nyår (surprise...) så har jag nu varit kurant ända sedan Nyårsafton, peppar, peppar. Idag körde jag sista längre passet innan långloppet om en vecka, och vilket pass det blev, hmmmm....

Nu ska jag bara köra något snabbare skidpass till i början av veckan och sedan vila och fokusera på att hålla mig frisk!

Annars fördrivs dagarna med diverse aktiviter med barnen, idag badhuset med de tre yngre förmågorna, skidåkning på TV (stackars Emil Jönsson!!) och lite småpysslande i huset. Inte helt fel med lediga dagar då man bara är hemma och njuter!

2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag vet inte ifall jag någonsin har haft så fina spår när jag har varit ute och åkt skidor. Men jag har ju bara mer att skylla på när det går långsamt för mig med mina vallningsfria och det dessutom knappt är några spår i skogen...

Lycka till på tävlingen ~ ifall vi inte hörs innan!

Anonym sa...

Magiska bilder! Lycka till på tävlingen.