lördag, oktober 20, 2007

Åh, vad jag är glad!

Idag har jag åkt skidor! Och det gjorde INTE ont i min fot, trallalla!!

Lite skid-nörd-varning är det förstås: +1 grader, småregn och ett tillverkat spår på 1 km som jag fick fara fram och tillbaka på - men jag har inte kunnat träna något de senaste veckorna pga halka, inte direkt läge för cykling eller rullskidor då, så min abstinens tvingade ut mig i spåret.

Jag var inställd på att det inte skulle gå pga hälen, men jag skejtade och hade inte ont alls - och jag är så glad för det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, skidnörd var nog ordet... för det lät ju inte alls särskilt trevligt. Men jag vet ju själv, ja från långt tillbaks i tiden alltså, att det är alltid bättre när man kommer ut än när man sitter inne och tittar genom fönstret. Faktiskt ofta mycket, mycket bättre.

Pia sa...

Haha, du verkar inte helt övertygad om att jag är helgalen iallafall! Idag tog jag ett pass till, i +5 grader och strålande solsken, riktigt riktigt mysigt.