måndag, oktober 01, 2007

Upp som en sol, ner som en pannkaka

I tisdags var jag så glad, så glad när jag gick hem från jobbet. Jag hade lyckats lösa en flera år gammal surdeg, jag var så glad, en av mina medarbetare var ännu gladare - och jag svävade som på moln :-)

I onsdags krasch-landade jag - på flera fronter desutom :-O

Det visade sig att mitt sätt att lösa surdegen hade en "liten" baksida, som inte min medarbetare (som tur är) behöver känna av, men som innebär att jag målat in mig i ett hörn. Och som ingen informerat mig om, GAAHH!!

Sedan lärde jag mig att mail kan vara lite farligt... Det är så lätt, så lätt att fel person hamnar på sändlistan...

Dagen avslutades med att jag hamnade i ett rejält bråk med en karl på ett möte, och det är jag inte van vid. Jag brukar kunna lösa det mesta i normal samtalston.

Resten av veckan har jag ägnat mig åt att slicka mina sår och försöka komma tillbaka till normalläge. Eftersom resten av veckan var snäll med mig så gick det bra.

3 kommentarer:

Tvillingmamma Lotta sa...

Men usch, vad jobbigt. :-(
Hoppas att problemen löst sig nu och att du är back in business.

Kram

Anonym sa...

du måste ha varit vädligt arg om du höjde rösten! Det gjorde du inte ens i Östtyskland kaoset..:-)

Kram M&M

Pia sa...

M&M: Ja, Östtyskland ja :-D, det var gamla goda tider det, vilken resa!!