söndag, maj 11, 2008

Projekt!

Nu är vi på gång igen med vårt renoveringsprojekt "Inreda vinden" (det har tagit oss ca 2 år att komma dit vi är idag, så nu måste vi verkligen göra ett ryck om Lillebror ska få ett eget rum innan han flyttar hemifrån).
Två stycken rum ska det bli, och där tänkte vi att våra grabbar ska få bo.
Så här ser det ut idag - jag tänkte att jag ska rapportera om våra famsteg allt eftersom.
Jag tror det kan bli jättefint, när det väl är klart.
Förresten så behövde jag knappt 3 veckor för att få tillbaka energin. I helgen har jag o Strebror gjort en STOR-rensing av hans rum, och så har jag gått lös på vinden. Nu gäller det bara att surfa på energi-vågen så länge den varar ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som det finns stor potential att få till fina rum där uppe. Ser fram mot fler bilder hur det fortskrider...

Pia sa...

ja, visst kan man riktigt föreställa sig hur mysigt det kan bli! Jag lovar att avrapportera.