tisdag, maj 05, 2009

Ingen Indian

Det är bara att erkänna, jag är ingen Indian. Eller så är det så att mitt tidskonto blivit lite underdimensionerat - den tiden jag får räcker inte riktigt till med det som jag försöker trycka in där.

Jag tror att jag helt enkelt måste lära mig att leva med det. Att tidsekvationen inte går ihop, dvs det blir inte gjort det som jag har tänkt.

Sån tur var så är jag rätt bra på det. Väldigt bra på att göra det som jag tänkt göra idag en annan dag istället. Ja, varför göra saker idag - som går att skjuta upp till morgondagen... Det är jag det. Och hittills så har jag ju klarat mig väldigt bra med den filosofin ;-)

Fast det finns en hel del saker som jag måste bli bättre på. Som att boka möten med mig själv på jobbet - enda sättet att få lite tid att "jobba". Och det har jag faktiskt gjort nu - 2 hela dagar till och med - tala om att få "egen tid", haha. Betald dessutom ;-)

Inga kommentarer: