lördag, mars 31, 2007

Inte min bästa vecka

Veckan som varit har inte varit min allra bästa...

  • Flera "panikuppdrag" som omkullkastat min planering totalt
  • MASSA samtal från sura människor
  • Medverkan i både TV o Radio (sånt gillar jag inte... )
  • Jobb-middag på torsdag - TRÖTT på fredag

Igår (fredag) tog jag helg kl 14 (trots att jag eg hade saker som borde göras klart) och åkte hem och fikade med mina barn istället. Sedan gick småtjejerna till grannarna (som är guld värda)- och jag la mig på soffan och somnade som en klubbad säl. Sköönt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Även om jag inte har det lika "stökigt" som du vare sig på jobbet eller privat vet jag hur det känns att vara svimfärdigt trött på fredagen och somna som en klubbad säl. Hoppas du kvicknat på dig!

Tvillingmamma Lotta sa...

Men vad spännande det lät att du varit med både i tv och radio!
Berätta mer!

Pia sa...

Lotta: Ja,det är inte så roligt egentligen, jag förde företagets talan i ett miljöärende som håller på att bli den största civilrättsliga processen i svensk historia... Vi har erbjudit kompensation (ersättning) för en olägenhet o ca 75% av fastighetsägarna tycker det är OK nivå, medan 25% ska stämma oss för det samt ytterligare faktorer som är ovanför mitt huvud...Så många samtal har det blivit... Och jag har kommit på att jag är himla bra på att få fok att lugna ner sig, kanske man skulle blivit kurator istf ingenjör ;-)