tisdag, mars 25, 2008

Hals-amputation nästa

Varför får en del (typ jag) alltid ont i halsen, när andra (typ min man) aldrig får det? Jag skulle nog behöva amputera halsen från hakan ner till axlarna. Skulle nog se lite konstigt ut, men vad gör man inte för att kunna träna som man vill. Lite får man väl offra.

Annars är (var?) jag på gång inför långloppet på söndag, ett 3-mila-pass har jag hunnit med och ett snabbhetspass också i veckan, 60 mil i benen och laddad till tänderna.

Närmsta dagarna får väl visa om man blir en supporter även denna gång, suck...

4 kommentarer:

GIS-mormor sa...

Jag håller tummarna för att du kan starta på söndag!

Pia sa...

Tack Gis-Mormor! Känns inte direkt lovande nu, men, men - hoppet är det sista som lämnar en ;-)

Anonym sa...

Du ser väl till att du aldrig blir kall eller fryser? Kanske dumt tips till dig Friluftsmänniska men det är a och o. Få på dig varma, torra kläder direkt om du är fuktig eller svettig och inte direkt kan komma in i varmt utrymme.
Jag håller också tummarna för att du kan starta på söndag.

Pia sa...

annapanna: Tack för tips, ska tänka på det!

Det blev inget lopp, vare sig för mig eller A, han blev magsjuk i veckan istället (o då föredrar jag nog ont i halsen, haha...)

Men, nu är jag innne på saltgurgling för att stävja halsen, blää, men förhoppningsvis kan det ge nåt.