fredag, juli 18, 2008

Nu har också jag SEMESTER!!

Efter vår Sardinien-vecka efter skolavslutningan har jag jobbat 4 veckor - men nu har jag semester, tjohoo!

Jag trodde de 3 senste veckorna skulle vara superlugna, men det har faktiskt varit lite ruljangs ända till den här veckan. Men den här sista veckan, OJ vad jag har producerat! Jag hade lite ågren över att det var så mycket som störde min planering tidigare i juli, hade en del rapport-jobb som måste bli gjort - men den här veckan har jag varit super-effektiv. Jag är faktiskt rätt imponerad själv ;-)

Och det är flera, flera år sedan som jag kände att jag hade sån här kontroll inför en semester - härligt!

I kväll ska jag och storebror A gå på Mamma Mia på bio och imorgon kommer min kompis från Mariefred med 4-åring på besök, kul kul!

Inga kommentarer: