söndag, juli 06, 2008

En bra dag på jobbet

Vissa dagar på jobbet är bättre än andra. I torsdags var en sådan dag. Vi var ute med helikopter och fotade för ett projekt jag är inblandad i, och lyckades pricka in den hittills finaste sommardagen i år. Vår beställare sa att det nästan är så att vi skulle få betala för den dan, inte ta betalt. Nästan så jag håller med honom.
Jag MMS:ade en bild till min man och skrev "Här är jag nu", och fick tillbaks en bild föreställande två data-skärmar: "Och här är jag...". Olika falla ödets lott, haha.
Jag tror resten av bilderna får tala för sig själva.




3 kommentarer:

GIS-mormor sa...

Vilket underbart jobb du verkar ha!

Pia sa...

Ja, iallafall vissa dagar ;-)

Men nog uppväger torsdagen många ordinära dagar på kontoret ;-)

Mer fältjobb till folket!!

Tvillingmamma Lotta sa...

Heerregud vad vackert!