fredag, januari 16, 2009

Och den skickas vidare till...

Tack för den Kiruna! Nu gäller det att skicka "mamma-awarden" vidare till fler mamma-bloggare, hmm...


Jag tror jag ska köra Kiruna-tema den här gången - jag fortsätter att skicka runt den till bloggande mammor i vår lilla stad!


Mamman i huset - vars blogg strålar av energi (ja, det gör "Mamman i huset" också ;-), fylld av smarta lösningar och fina bilder. En "glad-blogg"!

Listoplisto - en rolig bloggare som skriver om sitt liv med ett gäng barn, rakt på, utan försköning - kul, helt enkelt!

3 kommentarer:

listoplisto sa...

Hihiiii, TACK!! Vad roligt :-)

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tack Pia Plupp för de fina orden!

:D

♥ mamman i huset ♥ sa...

Förresten får du tillbaka en hel drös med utmärkelser eftersom jag gillar din blogg, och jag äntligen har tagit tid till ett ordentligt utmärkelse-inlägg.

Ha det gott!