söndag, januari 20, 2008

Less,less,less

Den här jämrans förkylningen tar knäcken på mig! Den vandrar mellan halsen, näsan och bihålorna - när det ena börjar kännas bra dyker det upp i någon annan del, blä! I morgon ska jag försöka få tid på Vårdcentralen för att se om det är bakterier o jag behöver penicillin. Om man nu får ngn läkartid, det brukar ju inte vara det lättaste. Får väl försöka tjata in mig hos företagsläkaren annars, även om hans prio 1 inte är förkylningar, hm...

Att jag inte kollade upp om jag behövde penicillin lite tidigare, 6 dagar före loppet är nog i senaste laget... Men jag har bestämt mig för att om jag är FRISK så ska jag starta, och ta det lugnt. Det får gå sakta, jag har sån grundkondition (intalar jag mig, haha!) att jag orkar 7 mil skidor utan att ha tränat på 1 månad...

Inga kommentarer: