tisdag, mars 09, 2010

Jag gjorde det!

Jag lyckades hålla förkylningsbacillerna borta! (Men i natt fick jag ont i halsen, men nu gör det inget!!)

Jag fixade 7 timmar, tjohoo! (6.45, trallallallala... =)

Fast 9 mil ÄR riktigt långt. Jag skulle inte mentalt fixa 3 st Vasalopp på en vecka - men det behöver jag ju inte heller, vilken tur!

Här hemma har barnen och farmor och farfar haft det så bra, våra telningar har visat sig från sin allra bästa sida =)

Kanske att det kommer en längre rapport en dag, eller kanske inte ;-) (Från Tjeckien-loppet lyser ju ännu någon form av rapport med sin frånvaro...)

6 kommentarer:

Godamen sa...

Det är ju helt fantastiskt! Du fixade loppet, skrämde bacillerna och kunde nöjd åka över målsnöret! Att barnen haft det riktigt bra och visat sig från den bästa sidan är ju en guldstjärna i sig. Och kylen var ju också full med mat...hoppas att äpplena ordnade sig. Det var för övrigt kämpigt att hålla status på massa bekanta ute i Vasaloppsspåret - från sängen, köket och soffan. Hann inte ens ut på promenad =) Vad nästa utmaning blir för dig inväntar jag med nyfikenhet

Såsa sa...

Så himla bra gjort! Och MEDALJ fick du ju också, det är inte många somn får det. Måste vara underbart att känna sig så stark, smidig och slank (eller var det den helslimmade skiddräkten somn tryckte ihop dig?) :) en stor kram och tack för en härlig helg!

Pia sa...

Godamen: Ja, jag har ju förstått att ni var många som kämpade hårt i söndags för att hålla koll på oss alla =) Och det löste sig med äpplena, MASSOR av apelsiner fanns det att tillgå istället ;-)

Nästa utmaning är än så länge hemlig... ;-)

Såsa: TACK!!! Det var den fina markservicen som gjorde loppet!! (Och kanske den slimmade kroppsstrumpan!)

Många hälsningar från man och svåger som är nöjdare än nöjdast över ditt fina arrangemang =)

Och vilken sötsnut till gladunge du hade med dig =)! Vi ser fram emot att träffa resten av familjen till sommaren! (Och då ska jag bara vara social, inte det minsta Vansbrosim-fokuserad - det överlämnar jag till maken!)

Anonym sa...

Grattis, Grattis/ Jecca

♥ mamman i huset ♥ sa...

Riktigt bra gjort! Jag är imponerad!

Här i huset är det verkligen skidor för hela slanten. 6-åringen och jag är numera minst lika förtjusta som pojkarna i familjen. Lilla E är också frälst men vägrar åka i spåren... Tycker att det är barnsligt. Själv älskar jag spåren ännu mer efter att jag idag testat sonens skate-utrustning.


Ha det gott!

KaosJenny sa...

Jösses så häftigt Pia Plupp... Kram