fredag, december 01, 2006

Träningsdagbok Nov/Dec v 48

3/12: 56 dagar till dagen D...

Måndag: Löpning 35 min (Hade ingen klocka o tyckte att jag var ute minst 45 min... så man kan bedra sig ;-)

Onsdag: Skidor 1 tim 30 min (Åkte Milspåret med kompis Mia som hade pannlampa, det var SÅ mysigt)

Lördag: Skidor 55 min. Efter en natt o morgon med lite kass mage repade jag mig så pass att jag orkade ta mig ut i spåren. Fint var det, - 6 grader, nysnö, rimfrost i träden och bra spår.

Söndag: Skidor 1 tim 40 min. Perfekta spår, -3 grader, rosa solsken på fjälltopparna, snö i träden, jag tror jag blir religiös på kuppen - efter ett sånt träningspass kan man ta vilka motgångar som helst...

December (2 pass)
Skidor: 2 tim och 35 min

November (10 pass)
Skidor: 9 tim 10 min
Löpning: 1 tim 20 min

Oktober
Löpning: 5 tim
Skidor: 40 min

Inga kommentarer: