söndag, februari 04, 2007

Diverse pyjamasar

Snart 3-åriga E & S har mycket bestämda åsikter om vad de ska ha på sig, både dag och natt. E väljer oftast pyjamasar ur pyjamaslådan medan S har lite friare syn på vad man kan sova i.

Förra veckan sov hon i sommarlinne, shorts och sommarhatt.

Igår tog hon på sig en Reima YLLEOVERALL inkl yllestrumpor (den åkte av framåt småtimmarna när hon hamnat i vår säng, hon klagade på att det var lite varmt ;-)

Jag ser med spännning fram mot kvällens kreation - galonkläder kanske?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart!
Jag kan se S framför mig! Ha ha. förstår att hon tyckte det blev lite varmt. Min H har också perioder med lite konstiga klädval. Även om hon mest gör de konstiga valen på dagkläderna!
/E (Compuwiz)

Pia sa...

Hon ville faktiskt inte ha ylleoverallen som pyjamas mer - undrar varför :-D!

Anonym sa...

Min lilla E skulle promt ha två plastbollar med sig i sängen igårkväll. När jag tittade till henne senare när hon somnat, hade tänkt ta ur bollarna ur spjälisen, låg hon och kramade båda bollarna ;-). Maken var mycket förvånad i morse över var bollarna kom ifrån!
/E (Compuwiz)

Pia sa...

Haha, bollar :-D - vilka mysiga gosedjur;-).. ja,man blir så full i skratt ibland över deras infall..

Anonym sa...

Hahaha!
Ja, ibland har de dee tokigaste ideér!
Ett tag skulle E sova med sheriffhatten på sig...

Kram, tvillingmamma L