torsdag, september 25, 2008

Stockholmsdagar

Jag har varit 2 dagar på kurs i Stockholm och det har varit SÅ skönt! Mastigt men bra program, trevliga människor, "lagom" middag (tur för mig som hade lite "ont i håret" i söndags efter helgens 50-års fest ;-), en hel natts ostörd sömn och ett fantastiskt fint höstväder.

Så nu är jag full av energi att brottas med de små monstren här hemma :-)

Det här kortet tog jag igår eftermiddag när vi promenerade på Kungsholmen till Centralen. Retsam som jag är så MMS:ade jag ju såklart den till min man, som hade marktjänsten hemma.


Den här bilden fick jag tillbaka :-D

3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Hi hi, rätt åt dig...

Äh, passa på att njuta/ladda batterierna!

Tvillingmamma Lotta sa...

Hahaha!

Låter underbart med avkoppling hemifrån!

kram

Kiruna sa...

Ha ha, ser underbart ut. Översta bilden alltså. Man måste få komma ifrån och koppla av ibland, då kan en kurs vara bra:)