torsdag, september 18, 2008

Så var jag där igen...

Det är inte så att jag bestämt mig för att börja jobba heltid igen, eller att jag blivit förkyld igen - nej, jag har gått med i Facebook, IGEN, haha!

Först blev jag inlurad av en syster, förra hösten tror jag det var, men jag blev mest stressad av det. Man fick så mycket information om vad alla gjorde hela tiden så det kändes bara för mycket. Så jag checkade ut.

Sen så hamnade jag där igen en kort period, bara för att ganska direkt sparka ut mig igen.

Nu är jag alltså där igen, haha! Nu skyller jag på mina båda systrar... Storasyster fick in Lillasyster som för närvarande befinner sig i Pakistan. Och Storasyster berättade om så mkt kul som Pakistansystern hade för sig därinne, så vad gör man? Klart man måste in igen, om så bara för att få ännu lite mer kontakt med Pakistan-systern.

Så nu är jag där inne och "addar" vänner och berättar vad jag har för "status" JUST NU. Min man tycker att det hela är helt vridet, och jag är nästan beredd att hålla med honom, haha! Men nu har jag precis blivt vän med en gammal klasskompis som jag inte lyckats träffa ordentligt sedan jag flyttade upp hit -99, TUR att det finns Facebook!

2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Nej nej nej nej, det där får jag inte upptäcka! Det räcker med bloggen!

Kul att våra killar leker med varann! Verkar det fungera bra?

Imorgon drar vi till Abisko, med cyklar... trots riskanalysen! Hoppas att solen skiner på oss!

Pia sa...

Ja, håll dig du till Bloggen - gå för allt i världen inte in på Facebook!!

Jo, grabbarna verkar ha det riktigt bra ihop! Mycket lego verkar det bli, och det är ju bra tycker mamma(Mkt bättre än TV-spel ;-)

Ha det så skönt i Abisko, det ska nog gå bra att cykla bara ni undviker getingbon och branter...