lördag, oktober 18, 2008

Nu är det lite synd om mig

Idag när jag var bilmekare (eller så heter det nog inte när man byter däck, haha) så skulle jag in i våran cykelboda och hämta något. På vägen ut snubblade jag på en cykelpedal och föll handlöst - med knäet rakt på en sten (det är alltså ett uthus utan golv, om ni undrar varför vi har stenar i uthuset ;-)

Det gjorde för piip ont, trodde jag skulle kolavippa först, men efter ett tag var det helt ok.

Nu på kvällen har det börjat göra ondare och ondare, så nu haltar jag omkring här hemma och tycker riktigt synd om mig själv.

(Men det värsta av allt är att det knappt syns något alls på knät,så jag har lite svårt att få de sympatier jag är värd här hemma, haha...)

4 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Hur ska det nu gå med träningen...?

Bra jobbat med däckbytet! Det överlämnar jag till maken. Han måste ju göra nå't han också. ;)

Pia sa...

I morse var det lite bättre, och efter att ha varit uppe en stund riktitg bra. Så jag kund åka skidor :-)

Kiruna sa...

Var glad att det inte gick hål i knät. Jag har känningar fortfarande efter min debut i BAMM. Knäproblem är inte roligt...

Pia sa...

Ja, mig är det inget alls synd om längre - lite stelt o ont när jag reser mig, men det går säkert att t.o.m springa nu. Så det gick ju bra.

Ja, det gick ju betydligt värre för dig vid din vurpa på BAMM :-O (jag har förstått vilket lag du tillhörde nu, vad trist att ert lopp slutade så!!) Är du fullt återställd så du kan träna nu?