torsdag, februari 05, 2009

Foto-utmaning

Jag har fått en Foto-utmaning av Marie!

Här är reglerna:
- Gå in i mappen Mina bilder (eller My Pictures, eller var ni nu har era foton).
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.





(Min sjätte mapp innehöll bara 5 bilder - så jag fick ta första bilden i sjunde mappen istället ;-) )

En januaridag förra året besteg våra yngsta juveler snöhögarna vid Vattentornet - och när man är lite tung i gumpen är det ju bra med en brorsa som kan knuffa på ;-)


Den här utmaningen skickar jag vidare till...

AnnaPanna
Anki
Mamman i huset
Cloudberrie
Tvillingamma Lotta
Jonna

5 kommentarer:

Marie sa...

Vilken härlig bild! Jag fick också mixtra lite eftersom jag precis sorterat om bland fotomapparna, men jag tror jag fick fram "rätt" bild iallafall :-)

Kram Marie

♥ mamman i huset ♥ sa...

Utmaning utförd!

AnnaPanna sa...

Förlåt, men jag är inte så het på såna här utmaningar. Men tack ändå!

Jonna sa...

Jag antar den men min bild från den sjätte mappen är mappen för 2007 och sjätte mappen däri är bilder på kompisar som nog inte vill hamna i min blogg. Jag väljer sjätte mappen i Moa&Klara-mappen från 2007 istället.

Pia sa...

mamman i huset: Mums,vilken god bild!

Annapanna: Inget du behöver be om ursäkt för - bra att du säger till så ska du slippa några flera utmaningar från mig ;-)

Jonna: ja, det gäller ju att välja en "sjätte-bild" som det känns rätt att lägga ut på Bloggen! Vilken ordning ni har på era foton (läste i din Blogg) - impad :-)