lördag, februari 28, 2009

Det blev en bra dag

Trots gårdagens magsjuka så blev det en bra dag idag! Lilla S vaknade pigg och glad och har kunnat vara ute i solen flera timmar och lekt i snön. Jag vågade inte mig på några större utsvävningar så de fick leka i snöhögarna här i kvarteret.

Det har känts som den första vårdagen idag! Strålande sol som till och med har värmt - åååhh, vad mysigt!

Och tack vare vår fina, snälla Storebror (som höll ställningarna här hemma) så kunde jag ut och åka skidor en timme i vårsolen. Jag säger som kronprinsessan: "JA,JA,JA!!".

Man kan inte vara annat än lycklig en sån här dag!

Nu väntar Thai-mat, Melodifestivalen (Lillebrors favoritprogram) och Brottskod försvunnen (mitt och Storebrors favoritprogram) - en bra kväll alltså.

3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Nu har jag svarat i min blogg var bilderna är tagna! Svårt namn att skriva så jag låter dig leta efter svaret!

När det gäller er dag i snödrivorna så är jag av den åsikten att man faktiskt kan ha det nästan lika mysigt där en så'n här dag. Vi är absolut inte rädda för att stanna hemma på gården en hel dag!

AnnaPanna sa...

Vad härligt det låter!

Jonna sa...

Härligt att magsjukan är över.

Melodifestival + Brottskod försvunnen är mina favo-program på lördagar just nu också.

Kram