söndag, mars 01, 2009

Veckans träning, Vecka 9

Tänkte återföra mina träningsinlägg som jag från och till lagt in i bloggen. Tänkte kombinera en sammanställning av gångna veckans träning med en planering för veckan som kommer.

Veckans träning, v 9

Ons 25/2: Skidor, 1 tim 12 min, 15,9 km. Varggropen 2 varv + 2 korta tempovarv. Kändes lätt!

Lör 28/2: Skidor, 51 min, 11,5 km. Hundmilen. Matt i kroppen.

Sön 1/3: Skidor, 1 tim 35 min, 19,1 km. Vasallen-spåret. Lugnt pass med syster.

Planering v 10

Tis: Skidor, ca 1 tim, distans med tempo-inslag
Tor: Löpning, lugnt, ca 40 min
Lör: Skidor, ca 2 tim, distans (Björkliden)
Sön: Skidor, ca 1 tim, distans (kvällspass hemma)

2 kommentarer:

AnnaPanna sa...

Jag måste säga att jag är otroligt imponerad av dels din träning, dels din ambition! Själv har jag slöat till mig jättemycket på "äldre" dar.

Pia sa...

Jag har ju också haft min slö-period i många år, sedan fick jag ngn slags nytändning för ett par år sedan och tycker det är jättekul att träna och ha olika träningsmål. Nu är det Birkebeiner om drygt 2,5 vecka som hägrar - 54 km skidor över 3 norska toppar och mål i Lillehammer. DET ska bli så kul!