lördag, november 11, 2006

Träningsdagbok November:1

Det har blivit lite kasst med träningen senaste 1,5 veckan pga allt resande. Idag kom vi iallafall ut både jag o A. A håller på att försöka träna ikapp allt han inte tränat de senaste 10-åren nu, han är otroligt ambitiös :-D... lite stressad över vårt träningsmål tror jag ;-)... Själv har jag iallafall kommit igång - ja, förutom den sista veckan förstås...

Idag åkte jag skidor, det gick över förväntan, kändes nästan som att jag faktiskt hade muskler i armar o ben, konstigt - undrar hur de kommit dit? Det snöade lite o var alldeles igentjockt, nästan lite mörkt fast jag var ute på fm. De har dragit upp längre spår nu, skönt - man slipper trängas med eliten... de höll till närmast Skidstadion, det var Tävlingspremiär idag - jag drog mig snabbt bort till motionsspåren, där var jag nästan ensam. Man undrar vad alla andra gör en förmiddag som denna helt perfekt för en runda i skidspåret?

Aktuell tränings-status...

November
Skidor: 50 min

Oktober (liten efterkonstruktion...)
Löpning: ca 5 tim
Skidor: 40 min

Inga kommentarer: