lördag, november 22, 2008

Äntligen!

Äntligen - mera SNÖ!! Vi har haft alldelles för lite av den varan, men idag har det snöat nästan hela dagen, yippee!
Även Gällivare verkar har fått snö idag - och vilka tävlingar de har bjudit på!

Jag säger bara - Charlotte Kalla - vilken tjej!! Otroligt, vilken insats hon gjorde idag - och vilken härlig tjej hon verkar vara, man blir så glad av henne! Tala om förebild!

Och så Hellner sen!!

I morgon ska jag ut och åka med mina grabbar - för även de blev peppade av våra stjärnor!

3 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Ja UNDERBARA snö!!!
och våre härligt inspirerande skidstjärnor, vilken dag!!!
Nu ska jag till Dundret igen och jobba.

Kramis från Eva

Anonym sa...

Härliga bilder du hade här! Jag kollade också på skidåkningen och blev inspirerad. Fick får lite snö här idag men tyvärr inga spår än :)

Pia sa...

cloudberrie: Det måste ha varit SÅ häftigt att få vara DÄR!!

Annika: Kul att du titade in! Ja, det verkar ju ha kommit snö överallt i landet nu, 30-40 cm i Uppland sa de just på Nyheterna - så snart är det kanske också spår där du bor :-)

(Fast våra spår är just nu försvunna under all snö - verkar som att spårmakarna tagit semester...)