onsdag, november 19, 2008

Trallalla, nu vet jag vad det kostar!

Haha! NU vet jag vad det kostar!!

I senaste Helgbilagan till vår dagstidning finns en krönika som avslöjar att det kostar - över 4000 kr/år!!

Och det vet jag nu UTAN att ha gått på rådgivning - HA! (Tack Lina, det var en av dina bättre krönikor.)

Jag tror jag måste upplysa skribenten om att det finns lösningar på hennes problem - på med gympadojorna och spring ute GRATIS. Eller så kan hon ju få boka in sig på makens vardagsrumspass till en human peng ;-)

3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Min spring-runda med barnvagnen är gratis, jag får frisk luft, dagsljus och lillungen får sin sovning ute i gungande vagn. HÄRLIGT och något jag verkligen rekommenderar alla som har möjlighet.

Oj bråttom, nu ska jag ju ut på en så'n runda. Vi hörs!

Gårdsromantik sa...

Hjälp vad dyrt - du kan ju skaffa dig ett privat gym för den summan.

Kram Maud

Pia sa...

Mamman i huset: ja, tänk vad mkt gratis-motion man får när man är ute med vagnen - och lite styrketräning kan det ju oxå bli beroende på underlaget o vädret ;-) Jag minns när jag hade E&S i vagnen - DÅ fick man vara stark i backarna, iallafall när de var över året.

Gårdsromantik: Kul att du tittade in :-)

Ja, hutlöst dyrt,spec när jag inte är särskilt förtjust i at träna inne - nej, då tar jag hellre "skogens gym", hehe.

Fast jag menar inte alls att pika dem som gillar att gå på gym, dethar jag all förståelse för, o då är det ju värt att lägga pengar på. Många idiotförklarar nog oss som lägger en MASSA pengar på skidor av alla de slag och liftkort. Och jag har svårt att förstå hur folk kan lägga 100 000 kr på en skoter.

ja, vi är ju alla olika som man brukar säga :-)